Ořechová másla a krémy

Jedinečné receptury ořechových másel a krémů s vysokými standardy kvality pro podporu mentální a fyzické výkonnosti. Naše ořechová másla krémy získaly několik let po sobě hvězdičky v soutěži Great Taste Awards.

Ocenění Great Taste Award je ve světě gurmánů něco jako Oscar. Každoročně ji uděluje britská asociace Guild of Fine Food nejlepším a nejchutnějším potravinám v dané kategorii.

Vyrábíme je z prvotřídních surovin od poctivých dodavatelů, bez lepku, mléčných výrobků, sóji, arašídů a umělých konzervačních látek.

Naším cílem je přinášet na trh inovativní krémy s výraznou chutí, které splňují přísné normy kvality a z nichž lze získat plnohodnotnou výživu. Víme, že v ořeších se nacházejí kvalitní tuky a bohatá dávka cenných mikroživin. Ořechové krémy jsou plné zdraví prospěšných mononenasycených tuků. Tyto tuky pomáhají zvyšovat hladinu HDL cholesterolu — dobrého cholesterolu — a zároveň udržují LDL cholesterol — špatný cholesterol — pod kontrolou. Obsahují také bílkoviny a vlákninu a mohou vám pomoci cítit se sytí po delší dobu.

Jaká jsou naše ořechová másla

Ořechová másla krémy, od mandlí přes kešu a pistácií až po lískové ořechy, obsahují velké množství živin a hojně se používají jako pomazánky na chleba. Můžete je také přidat do kaše nebo granoly. V kombinaci s ovocem jsou vynikající svačinou, například s banánem, jahodami nebo broskvemi.

Ořechová másla můžete přidávat do smoothies, palačinek nebo pudinků. Do domácího pečení jako zdroj zdravých a kvalitních tuků. Obsahují minimum sacharidů, takže se skvěle hodí k přípravě vlastních snacků v nízkosacharidovém a keto stylu. V naší nabídce ořechových másel krémů najdete mandlový krém, kešu krém, pistáciový krém a lískooříškový nugát. Proč právě ony, a ne arašídy nebo vlašské ořechy?

Nění ořechové máslo jako ořechové máslo

Možná to už víte, ale není oříšek jako oříšek! Například arašídy nejsou ideálním zdrojem živin kvůli vysokému obsahu polynenasycených tuků, alergenů a OMEGA-6 mastných kyselin. Vlašské ořechy jsou naopak velmi náchylné k plísním a oxidaci, což nevyhnutelně snižuje jejich výživovou hodnotu a zvyšuje jejich prozánětlivý účinek.

Kešu, mandle a lískové oříšky jsou v tomto ohledu jedinečné. Nejenže obsahují velké množství mononenasycených mastných kyselin, které jsou pro tělo ideálním zdrojem energie, ale mají také vysoký obsah bílkovin, vitaminu E a vlákniny.