Akce 2+1 na novou řadu inovativních proteinů | Úklid skladu s širokou nabídkou

Jak začít běhat nebo cvičit: Jednoduché kroky pro nové nadšence

Jak začít běhat nebo cvičit: Jednoduché kroky pro nové nadšence

Starý rok je definitivně za námi a ten nový přináší skvělou příležitost vyzkoušet něco nového, například začít cvičit nebo běhat. Pokud patříte do skupiny nových nadšenců, kteří se rozhodli začít cvičit nebo běhat, máme pro vás několik užitečných tipů. Poradíme vám, jak se na nové sporty připravit, i jak začít a dosáhnout výsledků. První rada přichází hned na začátku – zdravá a vyvážená strava vás posune vpřed rychleji a efektivněji.

Jak začít s běháním

Běh je nejčastějším způsobem, jak splnit novoroční předsevzetí při změně životního stylu. Běh představuje komplexní fyzickou aktivitu, při které se zapojují svaly, kosti a šlachy v celém těle. Co si připravit na běhání a jak správně běhat?

Oblečení a obuv na běhání

Na začátku budete potřebovat běžecké oblečení, zejména kvalitní běžeckou obuv. Doporučujeme osobní návštěvu specializovaného obchodu. Pokud jste pokročilý běžec, je pro vás zajímavou výzvou barefoot běhání. Musíte na to jít opravdu postupně, protože pro běh naboso/barefoot boty se vaše nohy „otlučou“. Pokud to ale nebudete přehánět a občas si trénink oživíte krátkým bosým během, výrazně posílíte svá chodidla a ucítíte svaly na místech, o kterých jste ani nevěděli, že existují.

Při výběru oblečení je důležité, aby jednotlivé vrstvy byly prodyšné a dokázaly efektivně odvádět vlhkost od těla směrem
ven. Svrchní vrstvy musí být přizpůsobeny podmínkám – jak sezónním, tak prostorovým (interiér, les, město).

Technika běhu

Mnoho lidí po určitém čase s běháním skončí, nejčastějším důvodem je bolest a minimální výsledky. Jak tedy správně běhat?

Je třeba zapojit současně dolní i horní část těla. Došlapování na patu je velkou chybou, spolu s došlapováním pouze na vnější nebo vnitřní stranu chodidla. Váha těla musí být rovnoměrně rozložena na celé chodidlo. Poslední chybou jsou výskoky – problémem je, že běžec tráví více času ve vzduchu než při běhu.

Využijte výhody elektroniky

Nositelná zařízení v podobě hodinek nebo fitness náramků pomáhají sledovat běžecké pokroky a různé fyzické parametry. Využívejte je ve svůj prospěch a pravidelně analyzujte svůj pokrok. Díky podrobnému přehledu bude běhání ještě zábavnější. Některé hodinky vám dokonce pomohou se správnou technikou nebo vám připraví tréninkový plán na míru.

Výživa pro běžce

Pro běžce je důležité udržovat svaly, klouby a šlachy v perfektní kondici. Velkou roli hraje také dostatek kvalitní energie pro výkon a bílkovin pro regeneraci.

Powerlogy Upgraded Collagen Complex Orange dodá běžci až 5 druhů kolagenu. Navíc přidáním glycinu a vitaminu C se může zvýšit produkce kolagenu v těle až o 153 %. Unikátní kolagenový komplex dokáže snížit riziko osteoporózy a urychlit hojení ran. Kromě kloubů a šlach kolagenový komplex podpoří zdraví nehtů, vlasů a pokožky.

Powerlogy Upgraded Sport Protein je proteinový komplex speciálně vyvinutý pro zvýšení sportovního výkonu a regeneraci. Obsahuje ideální kombinaci bílkovin a polysacharidu Palatinose®, která je doplněna o MCT olej. Neobsahuje žádný přidaný cukr ani lepek.

Jak začít cvičit a posilovat svaly doma nebo v posilovně

Pokud jste se rozhodli začít v novém roce cvičit, pomůžeme vám připravit se na návštěvu posilovny a dáme vám několik základních rad, jak se zlepšit a nezranit. Svou postavu a kondici můžete výrazně zlepšit užíváním kvalitních a funkčních doplňků stravy.

Stanovte si své cíle

Hned na začátku si stanovte přesné cíle. Chcete zhubnout, vyrýsovat se nebo nabrat svaly? Abyste dosáhli jasného cíle, musíte zvolit ideální cestu – výživu i trénink.

Vybavení do posilovny

Před prvním vstupem do posilovny budete potřebovat volné sportovní oblečení. Necvičte v oversize oblečení – překáželo by vám v pohybu. Ujistěte se, že máte ručník, šejkr na nápoje a stabilní obuv.

Trénink

Při výběru vhodného tréninku se řídíme cílem. Obecně platí, že při hubnutí používáme menší váhy a více opakování. Nejprve používejte váhu vlastního těla, poté stroje a činky. Při budování svalové hmoty se snažíme pracovat s těžšími váhami při menším počtu opakování. Každý trénink však musí obsahovat progresi – váha a obtížnost se musí postupně zvyšovat.

Výživa

Při cvičení v posilovně je důležité dodat tělu energii v době před cvičením a následně dostatek bílkovin pro regeneraci (růst) v době po tréninku.

Powerlogy Upgraded Whey Protein je prémiový organický syrovátkový protein, který je obohacen o kreatin, glutamin a hořčík. Jeho užívání po tréninku nebo i během dne pomáhá budovat funkční a zdravé svaly. K dispozici je také veganská verze Powerlogy Upgraded Vegan Protein, která obsahuje celé spektrum aminokyselin v BIO kvalitě.

Vitamíny, minerály, antioxidanty a aminokyseliny v jedné tabletě – to je komplexní multivitamin NoordCode Everyday Essentials Multivitamin. Zlepšení imunity, zvýšení výkonnosti a dostatek energie pro jakoukoli činnost získáte pravidelným užíváním 2 tablet denně, které obsahují až 45 užitečných látek.

Komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Zatím tady nejsou žádné komentáře.

Nejnovější informace ze světa funkčních potravin

Odebírejte Powerlogy newsletter a získejte -10 % na první nákup